lördag 27 oktober 2012

svammel om ingenting

Igår vaknade Charlie Brown innan 5 så det var en låång fredag. Jag var så trött att jag höll på att somna i soffan efter lunch när Charlie sov och Mio lekte med sina djur! God mat när Martin kommit hem och en lättsam och rolig film när barnen somnat blev det, men klockan 21 låg jag i sängen!

Även idag vaknade C lika tidigt så jag lär inte bli långvarig ikväll heller....
Dagen har iallafall varit bra, på förmiddagen var vi och kollade på när Mios och Charlies kusin spelade hockey och efter det blev det en sväng på stan. Jag köpte (enligt mig) fruktansvärt dyra vinterstövlar, så jag hoppas att jag ska hålla mig varm hela vintern nu! Letade även kläder till Charlie vilket bara blev ett par newbiebyxor. Det mesta han har är Newbie men tyvärr så gör de bara till storlek 74 (vilket han har nu) så jag vet inte alls vad jag ska börja köpa till honom sen?!

Resten av dagen gick fort och har bestått av tvättning, packning och lite fixande inför resan till Småland imorgon. Vi blir nog kvar en hel vecka vilket känns jätteroligt. Det är även höstmarknad på ALV när vi är där så dit måste vi ju självklart. Ikvällen har bestått av chips, dip och två avsnitt av the ultimate fighter säsong 16. En gryyymt bra match då jag inte kunde vara tyst och hoppade en del i soffan och en pinsam match som jag knappt klarade av att se. Värdelösa! Hua....

Svammel svammel, bla bla bla... så har min dag varit.... godnatt ;)

Inga kommentarer: