söndag 21 februari 2010

Doptavla

Jag tycker konstigt nog Mios förkylning har blivit mycket piggare under eftermiddagen och kvällen men vi får väl se hur natten blir. Min hälsa är oförändrad, så jag har mest tillbringat dagen med farmville på facebook som jag provade för första gången igår.

Har även pratat lite med mamma om vad jag vill ha för doptavla till Mio. Hon har nämligen broderat doptavlor till alla sina barnbarn, och nu är det Mios tur att få en. Först tittade vi på en tavla som föreställde en kille i t-shirt som höll i ett barn. Den var jättefin och vi hade nästan bestämt oss för den när mamma hittade en sida på nätet som gör om foton till broderimönster. Så då undrade mamma om jag hellre ville ha en sådan tavla och det tror jag att jag vill. Jag har iallafall bestämt mig för detta kort och ser det fint ut på mönstret så får det bli det.

Här är Mio inte mer än 1 vecka och så liten! Mitt lilla knyte!

1 kommentar:

Bästisarna 97 sa...

Sööt bäbis!! :P
Älskar barn!
Kram kram! <3