torsdag 18 februari 2010

Hur är det möjligt??

God förmiddag, ja det är ju nästan förmiddag för mig. Vår lilla pojk har nämligen varit vaken sedan 5 snåret. Ja han har varit vaken till och från rätt mest hela natten. Anledningen? Han har blivit genomförkyld?! igår under hela dagen och fram till 19 så märktes det inte ett spår. Alltså på riktigt! Han var ju så pigg och glad hela dagen och inte en snorkråka i näsan! Annars ahde jag ju tex aldrig varit på öppnis. Helt plötsligt börjar snoret bara forsa och det slutar inte, det rinner konstant! Jag har aldrig sett honom så snorig innan. Stackarna liten, och han hatar ju snor-ormen men vi var tvugna att ta till den. Eftersom jag ska till läkaren idag med mitt huvud så måste vi ju ta en liten promenad men annars blir vi hemma hela dagen. Jag ska passa på att gå in på apoteket och köpa nya filter till snor-ormen och koksaltlösning i nässpraysform.

Nu blir det kaffe och riskakor

Inga kommentarer: