söndag 14 februari 2010

Jungle City

Dagen på leklandet Jungle City blev jättelyckad! Mio sov en stund innan så han var utvilad och glad. Självklart glömde jag min kamera så bilderna jag tog är från mobilen. Men Carro hade med sin kamera och hon lovade att maila över lite bilder. Bollhavet var stort för Mio, han sjönk och sjönk och till slut syntes bara ett litet huvud.
Stora mjuka legobitar var roliga att känna och sparka på

Mio och jag i hoppborgen, Tobbe och Leia vilar i bakgrunden :)
Det fanns mycket roliga klätterbanor och olika ruschkanor men därifrån har jag tyvärr inga kort.
Vissa stunder undrar jag om Carro och jag hade roligare än de minsta barnen ;)
När vi kom hem fick Mio sova en liten liten stund igen och vi var och hämtade hem mat från Tennstopet som har supergod mat. Detta har varit en jättebra alla hjärtans dag! Tack Carro, Tobbe och älskling för en jättetrevlig dag! Nu återstår det ett par timmar innan läggdags och resten av kvällen ska bestå av mys med mina fina pojkar och tv. Först Tough love och senare "köping"

God kväll

Inga kommentarer: