söndag 28 februari 2010

Helgen som gått

Helgen har gått i ett. Fredagen blev en kort dag kändes det som. Snabbträff med Carro, mathandling med Martin och direkt när vi kom hem kom det hit en kille och tittade på lägenheten. Efter det var det äntligen dags för god mat och fredagsmys, och en film. Efter det var vi så trötta att klockan var inte många minuter efter 10 när vi kröp under täcket.

Lördagen bestod av rensning och packning av gamla kläder. Slänge många kassar kläder som jag inte använd på hur länge som helst. Däremot hittade jag en kasse på vinden med kläder som jag kunde ha som jag lagt undan när jag var gravid som jag alldeles glömt bort.


Jag passade även på att sortera och packa ner Mios kläder som han vuxit ur, och oj så små kläder han haft. Det är helt sant att jag glömt bort hur lite han faktiskt varit! Kläderna på bilden i storlek 50 och var nästan förstora den första veckan! Det var nästan så jag ville baka tiden för en stund. Det stämmer verkligen det alla föräldrar som har äldre barn sagt. Att första året går så fort och att man ska passa på att njuta av varenda dag! Och det Har gått så otroligt fort. Om 5 veckor är han 1 år! Vår lilla fina Mio!

1 kommentar:

Fröken M sa...

det ska onekligen bli ett väldigt spännande första år i alla fall =)