måndag 15 februari 2010

Måndag v 7

Jag har idag tagit tag i något som jag tänkt göra länge, nämligen bokat tid hos läkaren för min migrän. Jag har ju haft migrän sedan tonåren men då bara enstaka gånger om året. Sedan jag blev gravid och nu efter har den blivit mycket värre. Ja den är hemsk! Vissa veckor kan jag ha riktigt ont 2-3 gånger. Fick tala med en jättegullig kvinna och hon gav mig en läkartid redan på torsdag. Jag som trodde att det skulle dröja flera veckor. Ibland blir man positivt överaskad!

Har även hunnit med att babbla lite med Emma, gud vad jag längtar tills hon kommer upp! Ser ut att bli många bra veckor framöver!
V 9 är det sportlov och då ska Martin vara pappaledig
V 10 kommer Emma
V 13 Är det inflyttning i nya lägenheten
V 14 kommer mamma och pappa upp. Och då fyller även Mio 1 år!!!

Inga kommentarer: