torsdag 25 februari 2010

Trotsig är bara förnamnet!

Något har hänt med våran son... så här eller gladare är vi vana att se MioNu är det mest såhär jag ser honom. Inte trodde jag att 10 månaders bebisar/barn visste vad trots är men Mio vet vad det är! jag lovar! Ni är välkomna hit om ni inte tror mig. Får han inte leka med det han vill leka med, tex min mobil eller tv-dosan slänger han sig på golvet och skriker och gråter helt hysteriskt. Och det kan hålla på länge! Mat har han inte ätit ordentligt på en vecka tror jag, skakar på huvudet och kniper igen munnen. Detta om JAG matar honom. Gröten på kvällen när pappa ger går utmärkt?! Sover han han ändå gjort väldigt bra, från 19- ca 06 UTAN välling. Får se om det fortsätter lika bra i morgon då han ska nattas i sin säng igen. Jag är MYCKET tveksam!

Vissa gånger när han får sina utbrott kan jag inte göra annat än skratta, titta han är så förstörd och förtvivlad och ändå så förbaskat söt!

Inga kommentarer: