onsdag 24 februari 2010

Inne i värmen stannar vi

Ingen öppna förskola för Mio och mig idag, jag vill vara 100 % säker på att vi inte smittar ner några andra. Även mitt huvud satte stopp för någon seriös aktivitet. Det enda vi gjort idag är ätit, vilat och övat på att gå med skor (Mio brukar nämligen bara skrika när han får på sig dom) och det gick riktigt bra. Något som piggar upp mig lite mitt i huvudvärken är att jag kan gå och titta på brevet från fritidsresor som vi fick hem igår. Där står det avgångstiderna för flyget som gäller när vi ska till Grekland i sommar. "bara" 4 månader kvar, åh vad underbart! Får bara inte glömma att vi måste ordna Lill-pluttens första pass snart.

2 kommentarer:

FLOOSAN sa...

åh va skönt önskar att jag också hade såna biljetter liggandes

Hokori sa...

Ja det ska bli så härligt, hoppas på massa sol och värme. Och att Mio uppskattar värmen lika mycket ;)