onsdag 24 oktober 2012

30 år igår

Jag fyllde år igår, 30 år. Nästan alla som grattade mig undrade hur det känns att fylla 30!år?! Men helt ärligt så känns det inte ett dugg, ja inget negativt alltså. ÄR det så många som har/får/drabbas av kriser när de fyller jämt eller är det en skröna? Hur det än är så mår jag toppen! Ja visst är det tufft att vara småbarnsföräldrar bla bla bla, men jag är så lycklig och jag är så kär! Lycklig över mina barn och min (skitsnygga) man! Tänk att jag lever med den kille som jag för 6 år trodde var en omöjlighet att få! 6 år tillsammans, det är rätt häftigt tycker jag och jag ser fram emot många många många år till tillsammans! Kan inte uttrycka mig så bra i ord men jag är så förbannat glad för oss och vad vi har!
                                                           2 av de 3 finaste killarna jag vet!!


Inga kommentarer: