fredag 19 oktober 2012

Försök slappna aaav.....KNAK!

Jag har haft ont i mina axlar i över 3 månader nu och det blir om möjligt bara värre och värre. Som det har varit nu ett tag kan jag inte göra en enda rörelse utan att det knakar, hoppar och värker. Så idag hade jag en tid hos en kiropraktor och det var verkligen behövligt! Jag som trodde allt satt i axlarna hade lite fel. Det satt låsningar, knutor och spänningar ända från ländryggen och upp till nacken. Han masserade, tryckte på triggerpunkter, knäckte och bar sig åt. Ont som satan gjorde det men samtidigt var det skönt. Låsningarna satt inte så hårt men knutorna och spänningarna däremot var inte att leka med så på onsdag ska jag dit igen. Lite öm och så kunde jag bli imorgon sa han men det känns som det inte gör något, redan efter denna gång kan jag sätta upp mitt hår och ta på mig en tröja utan att känna den smärta som jag kände i morse.

Ikväll blir det fredagsmys! Yeah!!

Inga kommentarer: