tisdag 16 oktober 2012

Sötaste bebisen i stan!

Mio fick ingen feber under gårdagen så det blev dagis i dag för honom. Gick jättebra att lämna och han vinkade så glatt hejdå. Charlie och jag gick direkt till öppna förskolan. Eftersom det var Charlies sovtid så slocknade han ju på vägen så jag fick gå in i lekrummet alldeles själv. Kändes rättt märkligt, speciellt eftersom det var första gången jag var där och inte kände igen någon. Men men det gick bra och efter bara 20 min vaknade C och ville vara med. Trevligt att träffa andra föräldrar men jag måste ändå säga att jag tycker att många verkligen jämför sina barn. "hur gammal är din, min är X månader" "Oj kan han redan sitta?" " X har börjat krypa" "Jag ser att han har små tänder, det har inte X fått än". osv haha ja lite kul är det... tänker på solsidan... hihi

 Inte för bilderna är tagna idag eller har något med texten att göra, men visst är han söt?! (han vann absolut "sötaste-bebis" idag enligt mig ;) )

1 kommentar:

ami sa...

Men åh! Visst är han söt, er lille Charlie! :)

Skönt att Mio mår bättre. Här fortsätter sjukstugan. Killarna mår bra men jag låter som en kråka. Suck.

kram!