fredag 19 oktober 2012

... morgon.

.... morgon. Jag hoppar över "god" ett litet tag till, för jag vet inte riktigt om jag är vaken än! Frukosten är svald och kaffet påväg ner så jag piggnar kanske till snart. Om bara denna huvudvärk släpper så är jag nöjd. Charlie har fått för sig att börja vakna hela nätterna med ca 1 timmes mellanrum och ska använda mig som napp. Han vill bara tutta någon minut men vaknar gör jag ju. De sista 3 nätterna har han även vaknat vid halv 3-tiden och sedan hållt sig vaken till framåt 5-snåret. Jippi! Inatt ville han bygga koja med täcket och hade skitkul när han drog upp det över huvudet och sparkade på det och jag drog tillbaka det. Söta skitunge! Jag är ju ändå tacksam att han är glad när han är vaken. Värre om han skulle vara ledsen och skrika. Jag är också tacksam för att jag får sova en liten stund på morgonen när Mio vaknat, Martin börjar jobba vid 7 så han åker ju lite innan men fram till dess får jag sova.

Om några dagar fyller jag år, 30! och det jag önskar mig just idag är en hel natts sömn UTAN att behöva vakna en enda gång! Kanske rimligare att önska det sig till nästa år?!... eller om 5????


                                                   Ser pigg ut va? :)

Inga kommentarer: