onsdag 10 oktober 2012

Nytt och snyggt


Igår passade jag på att åka ner på stan medan Mio var på dagis. Martin fyller år på söndag så jag var och letade paket. Hittade ett paket till mig som jag väntat på ska komma ut, rosabandets armband. snyggt och till ett bra ändamål!!



Mio har blivit nyfiken på bokstäver och frågar ofta vad olika djur och namn börjar på för bokstäver. Jag vill abolut inte vara en överdriven mamma som ska proppa barnen fyllda med saker i förtid. Men vill han lära sig ett par bokstäver så är det ju jätteroligt. Här har han skrivit sitt namn.


3 kommentarer:

ami sa...

Men, så duktig han är!!! Kul! Jag tycker absolut man kan nappa på intresse och vill han lära sig så ska han få göra det. :)

Snyggt armband också! Kommer nog att köpa ett jag också.

Kram!

Hokori sa...

Klart du ska köpa ett armband! :) Har du några planer för måndag? Eller vad sägs om att ses?

Michaela sa...

vad duktig han är lilla killen :)