onsdag 23 januari 2013

Det är dags nu!

Huvudvärk kom som ett brev på posten efter flera nätters dålig sömn. Inatt var ändå en bra natt vilket behövdes.

Mio är på dagis och Charlie sover. Hade tänkt träna lite men huvudvärken sätter stop för det. Får se hur jag mår ikväll. Nu har jag bara suttit i soffan och tittat på "pretty little liars" med en filt om mig. Huvudvärk försvinn!

Charlies 6:e tand bröt igenom för precis en vecka sedan och idag kände jag en till liten vass kant i hans överkäke så till helgen är nog hans 7:e tand helt igenom.

Annars väntar jag mest på att en bebis ska komma ut, (har koll på mobilen både natt och dag) för det är faktiskt dags för det nu! Jag har väntat länge på det, flera år faktiskt :) Kom ut bebis, kom ut!

2 kommentarer:

ami sa...

Åh.... vad är det för en liten bebis som ska komma ut? *nyfiken*
kram!

Hokori sa...

Min kusin/närmaste vän :)