söndag 6 januari 2013

Som att slita av ett plåster...

Mina axlar är döda igen och jag vet att samtalet till min fysioterapeut måste göras snart, helst imorgon eller ännu hellre så skulle jag gjort det för några veckor sedan när jag började känna av det igen. Men sån är jag alltid, jag vill inte gå "i onödan". Jag tror också att jag inte har lika ont som jag tror jag har?! Samtidigt säger mitt förstånd nu att går jag inte snart så kommer axlar och rygg bli ännu värre och då ommer jag bli tvungen att gå ännu flera gånger för att rätta till det! Så imorgon (eller på tis, jag har ju planer för morgondagen) SKA jag ringa honom.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nu låter du som farmor o farfar:
Näää men såå farligt är det inte.. jag behöver inte gå till doktorn.

:)

Hokori sa...

ÅH NEJ, du har rätt! Jag ska verkligen ringa imorgon... tror jag :D

Unknown sa...

Jag ringer dej för att se du har ringt ;)