lördag 12 januari 2013

En bra lördag

Inatt har jag sovit helt okey, Charlie har nog sovit bättre och Martin har "tagit honom" förut vid amning. Jag var till och med så pigg imorse när Charlie vaknade vid 6.40 att jag gav bort min sovmorgon till Martin som varit upp med Mio sedan innan klockan 6. Sovmorgon tar jag imorgon!

Dagen var helt oplanerad så vi har bara varit och umgåtts. Vi har ritat och lekt. Varit ute med boben och klättrat i snöhögar. Och vi har pratat! Mio pratar och pratar och pratar. Och frågar och frågar och frågar! "VARFÖRDÅ?!" Hör vi minst 50 gånger om dagen! Och det är så roligt! Jag älskar`t!! Han vill veta allt och suger till sig allt man säger. Dinosaurier är väldigt intressanta just nu efter att sett en dokumentär på tv.

Den lilla sover nu och snart den stora med, då blir det film och mys i soffan... Ja tills den lilla vaknar igen såklart ;)

Inga kommentarer: