torsdag 3 januari 2013

Jullovet i bilder

Var alldeles för längesen jag skrev något inlägg så jag lägger ut lite bilder på vårat jullov.


Julafton. Att få med 3/4 av familjen på samma kort är inte dåligt ;)

                                                   Moster Beccis och hennes pojkvän har en bowlinghall så när vi var nere i Småland tog vi en heldag till henne med liite ridning och mera bowling.
                                                  
                                                   Hemma igen och mycket lek ute blev det häromdagen då det var plusgrader. Martin och Mio gjorde en halv djungel av djur. Detta är flodhästen som Mio är modig nog att sitta på ;)
                                               
Nyårsafton spenderades med bara vi, (och ja jag la mig innan 12-slaget)! med god mat, gott snacks och Dexter. Bilden är lite konstig, eller vi ser lite konstiga ut men det är svårt att ta kort såhär :)

Detta år har varit helt fantastiskt och underbart. Vi har gjort så himla mycket grejer tillsammans och jag har fått se Mio växa och utvecklas och vi har blivit föräldrar för andra gången. jag är så glad och tacksam över att jag får vara mamma till dessa två fantatiskt killarna som jag älskar mer än jag kan skriva. Men jag skulle ljuga om jag sa att detta år varit en dans på rosor. Detta år har utan tvekan varit det tuffaste året hittills som mamma. Men som Martin och jag pratade om så känns det lite såhär: Överlever vi detta år, överlever vi allt :D År 2013 är året då jag återigen ska bli mer än bara en mamma! Jag ska bli Madeleine och jag ska sköta om henne. För gör jag det så tror jag att jag kommer bli en bättre mamma och en bättre flickvän!

Inga kommentarer: